你的瀏覽器並未啟動Javascript,請啟動瀏覽器的JavaScript或是升級成可執行JavaScript的瀏覽器,以繼續使用PlayMusic音樂網 PlayMusic音樂網 - Eason陳奕迅「Fear and Dreams」 演唱會第七+八場,圈中好友都紛紛現身支持
會員登入
|
OR

華語音樂新聞 Eason陳奕迅「Fear and Dreams」 演唱會第七+八場,圈中好友都紛紛現身支持
0
144

By PlayMusic新聞小組

2022年12月20日 (五)

Eason Fear and Dreams 演唱會來到第八場, 這幾晚不少圈中好友都紛紛現身支持,好朋友謝霆鋒前晚現身,問到霆鋒知唔知Eason上台扮他 Chok?霆鋒笑道,「係咩?我唔知,不過都有睇佢演唱會新聞,好戥佢開心,好成功。」此外,梁詠琪、胡杏兒,MC 張天賦,yoyo岑寧兒, 陳蕾, 李克勤,林二汶、胡蓓蔚、姚子妮、陳敏之、王君馨,  卓韻芝、MC張天賦、ERIC Kwok 、岑建勳等等,均於這幾晚來為Eason加油。
 
天氣轉凍,Eason也開始被影響,所以這兩天一口氣唱晒29 首歌後,也得多喝水免乾燥影響聲線,又經常笑言說話太多,風入口會喉嚨就乾,不過吹神不是浪得虛名,把口講不吹,最後也停不了的「吹」,觀眾每晚也非常期待陳大師講Talk,兼聽得十分興奮。

第七晚Eason就忍唔到口又爆料,「唔好以為我唔驚,其實我好驚。」觀眾大笑不信,Eason笑道,「咁大個空間,你又試下,你就算依家隔離個個坐近少少你,你都會縮開,心諗不如避避啦,點知佢有冇嘢....哈哈。不過人適應力好強嘅...」引得觀眾哈哈大笑。
Eason表示,這個騷2018年開始構思,當初是想做個4D騷,諗住唔單止舞台表演,重會連帶氣味,感受體驗,「諗住唱到咩歌,你可以聞到氣味,例如海風,落雨,有水呀咁...因為我覺得天氣係好影響人類情緒。好似最近凍,大家都唔想開工,想係床訓多陣。我係一個守唔到祕密的人,忍唔到口唔講,不過呢幾年好多嘢講左都發生唔到,習慣左喇,唔講囉...呢幾年我好忙㗎,打網球、打網球、同打網球....練下氣啦咁...諗住唔知幾時可以做番騷,都要keep下,唔好比自己肥。好開心我哋終於等到啦!可以同大家一齊見面,係值得等嘅,有時係會緊張,係會驚,但係好彩,「It is a good day…所以,大家都係唔好諗太多,享受目前呢一刻先,keep yourself busy…煩惱會解決到嘅.....」

第八場 Eason話今晚世界盃總決賽,唔好搞咁夜,觀眾回話 :「 冇所謂。」然後他又問起觀眾坐位價錢,「全部都係$980?但係你坐第一行真係冇後面的$980咁好,無論聲及視野,後面一定好過第一行,佢地視野闊好多,睇晒成件事,都係坐後面著數少少。」有觀眾大叫我係炒飛先入到來,Eason : 「唉,黃牛飛,對唔住我不知有咩方法可以道絕。」而對於歌迷經常大叫: 「我愛你!」Eason就笑住話,「你地唔好咁肉麻.....其實我都好鐘意聽。哈哈哈,但係叫我靚仔就太過份,因為我有自知之明,哈哈。」

這次演唱會Eason每晚都帶給觀眾不同驚喜的encore,歌單之中又有很
經典舊歌,讓不少粉絲都回味十足,以至入到場的入不到場的歌迷,都不斷在網上和數碼平台重溫Eason的歌曲和演唱片段。
 
Encore歌曲現場演繹片段,已經連續一星期雄霸「YouTube發燒影片」頭三位,一人獨霸頭三席位實屬少見。而競猜每場的encore歌曲,更是所有歌迷每日與朋友的節目,並於youtube中不停留意希望Eason可以唱邊首歌。最近一週Eason又登上了Spotify “Weekly Top Artists” 冠軍位置,同步5天連續奪得Spotify “Daily Top Artists” 冠軍。Apple Music的Cantopop Top Albums(廣東唱片專輯榜)內頭20位,Eason的新舊專輯佔據了13個位置;而在頭100位內,Eason的專輯佔據了33個位。
 
有網民在討論區推測Eason在演唱會encore的規律,Eason是按照歷年專輯中挑選安歌曲目,例如:頭場encore歌曲《游離份子》是出自首張專輯《陳奕訊》、第二場encore歌曲《擁抱這分鐘》出自第二張專輯《與我常在》、第三場encore歌曲《黃金時代》出自第三張專輯《我的快樂時代》,如此類推。而第七場的encore歌曲是《明年今日》,收錄在2002年發行的專輯《The Line-Up》之中。
 
重溫陳奕迅FEAR AND DREAMS香港演唱會encore歌單:
https://youtube.com/playlist?list=PLLTqOUR8f6fMymBF5xiHNQo9hJaJiJMyS
 
除了演唱會歌曲大受歡迎外,Eason在上月推出的新歌《人啊人》MV亦引發網民討論。有網民分析MV畫面揉合松果體、眾生法相、肉身靈魂的元素,讚嘆畫面與歌曲完美配合,亦拆解到當中描述瀕死狀態時,從第三身角度回望人生的意味。

img1671549496.jpg
img1671549782.jpg
img1671549782(1).jpg
img1671549783(1).jpg
img1671549783(2).jpg
img1671549783.jpg
 
 
文 : PlayMusic編輯部                    資料/照片/影片 : ESL Limited
 


『以上文章版權為本文作者所有,授權刊登於PlayMusic音樂社群網站』


會員留言討論

 


一共有0則留言
同一篇文章誰也在看